מקורבו של דודי אמסלם: "חוסר הכרת הטוב של נתניהו"

    אסתי פלד No Comments on מקורבו של דודי אמסלם: "חוסר הכרת הטוב של נתניהו"

    חבר מרכז הליכוד עוזיאל בריח מקורבו של דודי אמסלם לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "התורה שלנו לא סתם הקפידה על הכרת הטוב, היא ידעה שהאופי של האנשים זה לא להכיר טובה. לא יודע מה קרה לנתניהו" | האזינו

    צילום: Miriam Alster/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הסרטונים שהופצו בסוף השבוע בהם דודי אמסלם מבקר בחריפות את נתניהו, שוחח אבי מימרן עם מקורבו של אמסלם, עוזיאל בריח, שסיפר מדוע אמסלם פגוע מנתניהו.

    "לא הציעו לדודי אמסלם כלום ושום דבר, אמרו לו רק מה לא, לא אמרו לו על תיק אחד כן. כל מי שאומר שהציעו לו משהו זה שקר" פתח בריח את השיחה. "התורה שלנו לא סתם הקפידה על הכרת הטוב, היא ידעה שהאופי של האנשים זה לא להכיר טובה. לא יודע מה קרה לנתניהו, הוא מתנהג לדודי בחוסר הכרת הטוב".

    "אמסלם זיהה שיש 300 אלף ליכודניקים שלא באו לבחור, כי הם מצביעים ימין ולא מקבלים. והוא יצא בהצהרה שהוא יהיה שר המשפטים וידאג לעשות את מה שצריך. הסקרים הוכיחו שהוא הביא חלק ניכר מה 300 אלף האלו. הרבה ליכודניקים רצו לבחור בן גביר, ואמסלם עצר את הסחף הזה כשהוא הבטיח שהוא יהיה שר משפטים" הסביר מקורבו של הח"כ המאוכזב.

    "הוא נבחר במקום רביעי בפריימריז, כשיריב לוין שנבחר ראשון רצה את המשפטים, הוא הבין את זה לגמריי. כשגלנט קיבל את הביטחון הוא הבין את זה, כשכהן קיבל את החוץ זה גם מובן, אבל למה יו"ר הכנסת היה צריך ללכת למקום 7 לאוחנה שבכלל לא רצה את זה כל כך?" תהה בריח.

    "יש דיבורים על סולחה, אבל כבר לא נשאר מה להציע לו, מה ייתנו לו את תיק המים? כשגלעד ארדן היה בחילוקי דעות עם נתניהו הוא השאיר תיק בכיר לתת לו. עכשיו לא השאירו לו כלום. אני מקווה שבאמת הם יגיעו להבנות ביניהם, כי אנחנו באמת אוהבים את נתניהו".

    האזינו לריאיון:

     



    0 תגובות